Visi, Misi & Objektif Yds


Yds Corporate Line Sdn. Bhd Adalah Sebuah Syarikat Sebagai Pemangkin Ekonomi Kepada Kelab Kebajikan Dan Sosial Tun Teja Malaysia, Manakala Ydmunshi Consultant Sebagai Perunding Kepada Produk, IT, Perkhidmatan Pengurusan Perniagaan, Perkhidmatan Pengurusan, Perkhidmatan Kewangan, Insuran, Harta, Pelaburan Dan Perniagaan, Perkhidmatan Penganjuran Majlis, Pertunjukan Dan Pentas, Kursus Pembangunan Diri, Agen Komisi Am, Yang Mempunyai Pengurusan Profesional Dan Berpengalaman Tinggi Terutama Dalam Bidang Pembinaan Rangkaian Bertaraf  Domestik Dan Antarabangsa Serta Mempunyai “Team Force One Malaysia” Yang Terpilih Bagi Menjalankan Visi Dan Juga Misi Ketika Ini Dan Masa Yang Akan Datang.

Persediaan Awal Bagi Melaksanakan Satu Matlamat Yang Besar Dalam Pembentukkan Organisasi Bertaraf  Dunia. Atas Dasar Perniagaan, Dengan Keupayaan Menjadikan Tema, Yds Corporate Line Sdn Bhd iaitu “Custody Is Corporate Life”.
Yds Corporate Line Sdn Bhd Adalah Sebuah Syarikat Yang Menyediakan Satu Platform Sebagai Pembekal kepada Perniagaan Sederhana berbentuk  Trading ; Iaitu Aksesori Wanita  dan Kosmetik Pakaian (Wanita/Lelaki) kedai Buku , Kraftangan, Hardware, Kedai Bunga, Barangan Pertukangan, Kedai Menjual Alat Tulis, Kedai Jahit, kedai Barang Mainan, Kedai Jam, Uniform, , Car Wash,  Kedai Fotostat, Kedai Telekomunikasi, kedai Perhiasan Rumah,kedai  Perabot, Mini Emporium  , Peralatan Pejabat, Makanan Sejuk Beku, Pakaian Dalaman, Kedai Dobi, Kedai Kasut, Kedai Kek Dan Lain-Lain. Dengan Pertukaran Point Custody dalam Yds Custody Life.
Penyediaan Perniagaan Bertaraf  Dunia Yang Melibatkan Kewangan Yang Agak  Besar Dalam Berbagai Projek . Mejor Perniagaan Yds Corporate Line Sdn Bhd Dengan  Persatuan Agarwood Thailand Ltd (Agarwood Farmer Group) Dari Espek
1-Penanaman Pokok Gaharu Aquailaria Sub Integra
2-Suntikan Inokolon Setelah Matang
3-Menjual Minyak Gaharu Aquailaria Sub Integra ada 4 Gred 1A,2A.3A,4A
4-Teras Gaharu Jenis Aquailaria Sub Integra                                               
 5-Barangan Yang Diperbuat Dari Jenama Gaharu
Juga Disediakan Bagi Merealisasikan Matlamat Ahli Untuk Menjadi Seorang Ahli Perniagaan Yang Terkenal Di Peringkat  Malaysia, Asia Dan Peringkat Dunia.
Bagi Penelitian Yang Terperinci Dengan Gabungan Yang Mantap Bersama Ahli Lembaga Pengarah Syarikat Yds Corporate Line Sdn Bhd Telah Bersetuju Membawa VIP Ke Dalam Kelab, Yds Corporate Line Sdn Bhd Dibuka Akaun Dan Didaftarkan  Sebagai  Nominees(Tempatan)  Dan Merupakan Pelanggan Korporat Kepada  OSK Investment Bank  Bhd
Yds  Corporate Line Sdn Bhd Adalah Sebagai Satu Pusat Wakil Bursa Saham Yang boleh Memperdagangkan Transaksi Saham  Yang Kini Lebih Menumpukan Kepada Pasaran Dagangan Future Crude Palm Oil (FCPO) Yang Memberi Pulangan Yang Adil Dan Logik Kepada Para VIP Yang Tertera Dalam Perjanjian, Dengan Cara Ini Adalah Suatu Perkara Yang Biasa Dilakukan Oleh Ahli Ahli Perniagaan Bertaraf Dunia Dari Dulu Hingga Kini. Kemampuan Ini Adalah Berasarkan Analisis Dan Penyelidikan 2011, Serta Pasaran Yang Lain Di Masa Akan Datang Mengikut Fundamental Yang Dikendalikan Oleh Ketua Pengarah Exekutif  Yang Mempunyai Pengetahuan Luas Dalam Arena Urusniaga Saham 16 tahun di OSK Investment Bank Bhd Sebelum Ini.
Sejurus itu Urusan Custody Atau belian Terusan Adalah Cara Yang Paling Tepat Bagi Membolehkan Ahli Meraih Pulangan Yang Besar Dan Lebih Menguntungkan Yang Dijalankan Secara legal.
Fokus Yds Corporate Line Sdn Bhd Adalah Ingin Memastikan Ahli Kelab Kebajikan Dan Sosial Tun Teja Malaysia Memiliki Premis Perniagaan Sendiri, Di Atas Anjuran Perniagaan Yang Bertaraf “Multi Trading System” Adalah Menjadi Satu Kewajipan Menjana “Perpaduan Ekonomi Ummah Berdikari’ Berani Bersaing Dengan Peniaga Yang Sedia Ada Di Peringkat Malaysia hingga Keperingkat Antarabangsa. Bagi  Melaksanakan Visi Dan Misi Ini, Ahli Juga Perlu Menanamkan Semangat Yang Kuat Dan Terus Memberi Sokongan  Menjayakannya.
Melalui Program  Aktiviti Yang Berterusan Di Sepanjang Penglibatan Ahli Menerusi Perniagaan Tiada Sempadan, Yds Corporate Line Sdn Bhd Menyediakan Fasilitis Pengurusan Penyiapan Premis Perniagaan Yds Emporium(pemborong) Dan Sekaligus Mengalukan Ahli  Untuk menjadi VIP  Sebagai Pelabur, Dengan Membuka Harga Promo hanya 2011, Sebanyak  Rm70,000 Sahaja Sekaligus Melantik Pelabur Menjadi VIP (Duta Kehormat). Penyediaan Ini Tidak Termasuk Sewa Atau Beli Tapak / Lokasi Perniagaan.
1-Penyediaan Serta Kelengkapan Dengan Pembinaan Rekabentuk Secara Seratus Peratus
2-Menyediakan Barangan Perniagaan Imp Dan Gmp yang bernilai Bermutu Tinggi
3- Pengurusan Pengangkutan Juga Tanpa Bayaran Untuk Kali Permulaan Juga Termasuk Dalam Perjanjian Tersebut.
4- Penyediaan Sistem Secara Online yang Terkini Seperti DiKebanyakkan Pusat Beli Belah Seperti KK Mart, 7 eleven, 99Mart Dan Lain Lain
5- Yds Corporate Line Sdn Bhd Berusaha  Menyediakan Pekerja-Pekerja  Yang Terlatih Bagi Mengendalikan Sistem Tersebut.
Melalui Agenda Perniagaan Ini Setiap Ahli  Akan Sentiasa Bekerjasama Dengan Kelab Kebajikan Dan Sosial Tun Teja Malaysia Bagi Menepati Matlamat Asal Membantu Menyediakan Peluang  Perniagaan Dan Pekerjaan Kepada Penganggur Yang Terlalu Ramai Ketika Ini. Sekaligus Pembinaan YDS EMPORIUM Ini Melalui Proses Membina,  Rangkaian Atau Jaringan , Maka Ianya Akan  Membentuk Satu Budaya “Perpaduan Ekonomi Ummah Berdikari”1 Malaysia
Yds Corporate Line Sdn Bhd Mempunyai Matlamat Yang Begitu Jelas Dalam Konteks Membina Rangkaian, Pelaburan, Penanaman Serta Menyediakan Premis Perniagaan Dan Peluang Pekerjaan. Dengan Penglibatan Yds Corporate Line Sdn Bhd, di dalam Global Islamic Financial Forum Dan World Halal Forum Yang Menekan Tentang Kemestian Bagi Umat Islam Menjaga Makanan, Minum, Perhubungan, Kewangan, Simpanan Telah Membuka Satu Ruangan Yang Sangat Besar Untuk Yds Corporate Line Sdn Bhd Terus Mengorak Langkah Kepada Pengwujudan Yds Emporium Sebagai Pemborong Makanan Halal Toyyibah(Imp) Bagi Peringkat Domestik Dan Antarabangsa. Dengan Tema
 “Berbelanjalah harga borong,lagi jimat, untung bersih, suci amalan kita”.    
Dengan Adanya Golongan Kenamaan Bertaraf  Vip Kelab AKR,AKK,AKD,DK,DKT,DEKT Yang  DiKasihi, Yds Corporate Line Sdn Bhd Mempunyai Keyakinan Yang Sangat Tinggi Untuk Membawa Gerbang Perjuangan Dan Gerbang Kewangan Bagi Menepati Sasaran Serta Keinginan Ahli Ke Suatu Destinasi Yang Sangat Indah Yang Sama Sama Kita Impikan . 
Yds Corporate Line Sdn bhd Mempunyai 12 Element Filosofi Perniagaan Bagi Melaksanakan .
1-Ahli Lembaga Pengarah Yang Berpengalaman  Luas Dalam Bidang Pemasaran dan Pelaburan dan Perniagaan trading 
2- Yds Corporate Line Sdn Bhd  Yang Sentiasa Membawa Satu “Innovasi” berjiwa Masyarakat  Yang Amat Memberansangkan  Dimiliki Perniagaan 100% Bumiputra Islam
3- Yds corporate Line Sdn Bhd, Ibu pejabat di Rawang Selangor, Berurusan Terus Ke Kilang Bertaraf  IMP & GMP Yang  Canggih Dapat  Mengeluarkan Berbagai Produk Halal Bertaraf  DuniaYang Sangat Bermutu Dan Berkesan Untuk  Pengguna Islam.
4- Selain Dari Itu, Yds Corporate Line Sdn Bhd Mempunyai  Pengurusan Pentadbiran Dan Kaki Tangan Yang Cekap Serta Berpegalaman  Luas Yang Teryata  Telah Memberi  Satu Jawapan Yang Besar, Bagi Memenuhi Hasrat Ahli bertaraf  Vip Dan Pemimpin Yang Menjalankan Perniagaan Bersih dan Suci.
5- Sistem Latihan Yang Teratur Dan Lengkap Dengan Formula  Pembelajaran Perniagaan Profesional Menguatkan Lagi Keyakinan Dan Kemahuan Ahli Untuk Terus Ke arah Kejayaan
6- Sokongan Pengiklanan  Pihak Media, Secara  Berterusan  Dengan Menjalankan ‘Roadshow Atau kempen. Menjayakan Aktiviti Tetap Syarikat Dan Aktiviti Anjuran Pemimpin.
7-“Team Work” Pihak Pengurusan Dan ,Pemimpin Yang Memimpin Pasaran Tanpa Sempadan Dapat Dilaksanakan Untuk Merealisasikan ‘Custody Is Corporate Life’ Serta  Arah Satu Matlamat Yang Tepat.
8- Yds Corporate Line Sdn Bhd Terus Melangkah Kehadapan Dengan Meningkatkan R&D Bagi Menjamin Mutu  Dan Memastikan Produk Bakal Dikeluarkan Yang fokus Kesihatan Dan Kecantikan Benar Benar Berkualiti, Berkesan, Suci Dan halal Tanpa Sebarang Kesan Sampingan.
9- Mempunyai Duta Produk Tanah Air Yang Terkenal Di masa Akan Datang Sebagai Satu Penolakan Pasaran . 
10-Penjenamaan Semula Dan Perubahan Imej Baru Produk Sedia Ada  Akan Berada Dalam Pasaran Serta Produk Baru Bertaraf  Dunia Dan Meningkatkan Produktiviti Produk Sedia Ada Melalui Pengilangan Bertaraf  IMP & GMP.
11- Sudah Pasti  Syarikat  Malaysia ,  Membawa 1 Malaysia Memerlukan Sokongan Dari Pihak Kerajaan ,Persatuan, Kelab, Pertubuhan  Serta  Rangkaian Anak Syarikat Sokongan Pengurusan  Koporat. Yds Corporate Line Sdn Bhd  Sentiasa Berurusan Dengan Syarikat Syarikat Pembekal Pasaran Trading Bagi Merealisasikan “Custody  Is Corporate Life” Terus Menuju Ke Gerbang Kejayaan Dengan  Sasaran Diutamakan
12-Menwujudkan satu “Team Force One Malaysia”  Diantara Jenama Kumpulan Yang Di segani Dan Di Hormati Bagi Mencapai Visi Dan Misi Serta Objektif  Kelab Kebajikan Dan Sosial Tun Teja Malaysia Yang Bertemakan “Gerbang Perjuangan Lambang Pengorbanan” Dan Yds Corporate Line Sdn Bhd ‘Custody Is Corporate Life’.